Bianco

Bianco är en skoaffär som jag tycker har många fina skor till bra priser. Och ofta i alla möjliga färger.

Dessa pumpsen ligger på 400 kronor och finns även i blått, vitt, gult, rosa och korall:


Föredrar man peep toes finns dessa även i svart, grönt, orange, vitt och silver också för 400 kronor:



Dessa rosa i ormskinnsmönstrat var riktigt fina och ett kap för 450 kronor:



Jag har länge letat efter ett par röda pumps men inte hittat några som jag gillar. Dessa ser dock väldigt fina ut så dom får nog kollas upp och provas:



/A

Kommentarer
Postat av: Diana

TACK! Läs gärna intervjun idag! Har en ny hela veckan! =) Vad ska du hitta på idag? Hopaps du får en fin måndag! Kram// Diana P.s. missa inte min tävling där du kan vinna lyxig överraskning! =D

2009-01-26 @ 12:12:40
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: jennifer

Dom översta var snygga =)

2009-01-26 @ 23:42:43
URL: http://jjennieeeeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0